Wednesday 18 April 2012

keliling bandar.

assalamualaikum.. 

hye peeps :) kebusanan melanda diri. -.....-" ohoho. tatau na buad ape nih. na tido ? oii oii.. kau tau ta boss depan mate kau ! mampuihh kene luku luku kepale kauu. ta memasal 18 mei sepatutnyee kau habes. tapi diawalkan jadi 18 april. mau mauu ? *angkat angkat kening. uhuuukk. saye tanaaa.. ta kesa laa lambat habes kee apee. janji jangan repeat li ! serikk makk nyahh.. errkk. geli geleman aku. (dushh dushh !! pipi yang gumuk nih)

okayy.. berbalik pada tajuk entry saye kali nihh.. ape maksud aku keliling bandar ? orang dok sebok dalam office kau keliling bandar ! *maii satt tampaq dahi siket kasi ade akai. (oii oiii.. saket laa buduh ) hukhuk. hmm.. dah dah. tamuh melalut jauh sangad yee si kecik.

1.00 pm. (lunch hour kan ?) yeahhh. memang saat yang ditunggu. as usual aku keluar sesame budak CAPAIAN. #oni. abg farhan. abg megat. huzaimi. adha. kak midah. abg izhar. see ? ramai kan kawan aku ? tapi malangya 3 jee gurl. others is boyfiee, eh sala sala. boyfrend laa dalam jawa is kawan lelaki. hehe. TAPI.. tadi kan. for the first time ! aku SORANG jee perempuan. =.=' whoaa. oni kak midah ! korang semua maneee ? then abg farhan cakap. oni dengan abg dia. kak midah tatau mane ge. aku egt dorang main main kan aku. tp its real sebab bile aku tertoleh toleh 2 3 kali ke belakang dorang still tade. :(( *dlm hati sampai hati oni tinggalkan aku. dan aku redha. HAHA. da laa sorang perempuan. then, yang paling kecik plak tuu. tau sebab ape aku ckp cengginih. dorang semua tinggi tinggi and gagah perkasa. okayy. nih kalau dorang dengar mesti kembang kempis maseng maseng. 

memula acly, na pergi kedai nasik ayam penyek tuu. suddenly, penuh orang. *sape orang joho yang tau plaza seni ? then kat situ laa kedai dia. area area segget. then si adha bersuare. hmm. mcdonalds jee laa. *okayy dia memang hantu MCD pungg =.=' tapi yang lain plak tekak pure timur. aku nih ? hentam jee. haha. tapi makan ta penah habes ! itu kelemahan aku. tp lantak aku laa kan ? mmg aku ta kesa makan pun senanyee. last last dorang decide pergi terminal. *mak aihhh ! jauh tau taaa. terpakse memusing. dengan berat hati aku pun ikut kan aje hero hero malaya nih semua. dengan aku berkain kipas belakang. mau ta terkepit kepit aku jalan. haa ! ituu tapee.. lagi satuu. matahari mencacak okay atas kepala. ya Allah.. saba mie. senyum paling manis diberikan pada encik farhan sebab dia yang kejap kejap tunggu aku berjalan dann.. akhirnya setelah 20minit berjalan. yeahhh ! sampai punn..  fuhh ! rase semput dada aku. tarik nafas sekejap sebelum na pegi layan diri untuk makan. see ? jauh kan perjalanan aku ? lalu bus stop konduktor bus terjerit jerit panggil orang naik bus. tengok orang lalu lalang. uhukk. 

dan akhirnya aku makan nasi labu masak lemak serta ayam merah. :) nyumm nyummm.. tp still ta reti habes kan. uhhh ! bile kau reti na habes kan makanan nihh humairah oiii.. then untuk hero hero malaya tuu. terima kasih sebab bawak si kecik nih berjalan jalan di bawah cahaya matahari. sesungguhnya mie memang SANGAT SANGAT SAYANG kan korangg. haha. okay laa. mau call call orang. TERdapat keje plak nih. thee. 

No comments:

Post a Comment